Update PayZo naar v1.9c

Sinds vandaag is het downloaden van sjablonen niet meer mogelijk met versie 1.9b of ouder.

U dient daarom uw PayZo versie via Google Play te vervangen met de nieuwste versie 1.9c.

E-facturatie met PayZo of Peppol?

Zoals u weet, ondersteunt de Payzo-app ook e-facturatie. Met de app kunt u uw factuur als een beveiligde XML-bijlage verzenden naar uw ontvangers. Dit is een unieke vorm in Nederland. Want de meest gebruikte vorm is namelijk gebruik te maken van het gesloten Peppol-netwerk. Hiervoor zijn extra kosten nodig (die helemaal niet nodig zijn als uw ontvanger beveiligde XML-facturen kan verwerken).

Voor meer informatie over e-facturatie via Peppol klikt u hier. De leverancier Trade!interop biedt deze dienstverlening en heeft een handige infographic over e-facturatie gemaakt.

Heeft u nog vragen over e-facturatie met PayZo, laat het ons weten via ons contactformulier of stuur een e-mail naar info@payzo.nl.

 

 

Technische wijziging

Sinds vandaag is onze site voorzien van een SSL-certificaat voor beveiligde uitwisseling van gegevens. Dit wordt ook ondersteund door PayZo app versie 1.9b. Daarom is het  downloaden van sjablonen met versie 1.9a niet meer mogelijk.

Een tweede opmerking geldt voor gebruikers met een Samsung toestel in combinatie met de laatste Android versie OREO. Gebleken is dat in sommige gevallen het Samsung toetsenbord het niet mogelijk maakt negatieve bedragen in te vullen (voor bijv. kortingen). Installeer dan het toetsenbord van Google op uw toestel (Gboard).

Versie 1.9b beschikbaar

Sinds vandaag is versie 1.9b beschikbaar en deze kent de volgende aanpassingen:

  • verbeterde modelkeuze bij downloaden sjabloon
  • model4 als sjabloon toegevoegd (model3 in blauw)
  • tekstuele wijziging datafactuur in e-factuur
  • toevoeging registratie mogelijkheid (via PayZo)
  • diverse technische verbeteringen

Met deze versie is het nu ook mogelijk i.p.v. een maandelijks abonnementsbedrag (via Google Play) de app direct via PayZo te laten registreren. Gebruik hiervoor ons nieuwe registratieformulier.

Probleem in ophalen sjabloon hersteld

Na het instellen van een beveiligde verbinding van de website enkele dagen geleden bleek dat de laatste versie van de PayZo-app hiermee helaas nog niet overweg kan.

Hierdoor was het niet mogelijk een sjabloon compleet te downloaden, waardoor het aanmaken van de sjabloon mislukte.

De versleuteling van www.payzo.nl is inmiddels terug gedraaid en zal later dit jaar worden ingesteld (ondersteund door de nieuwe versie van de PayZo-app, die medio oktober wordt verwacht).

Onze excuses voor de overlast.

Alternatieve betaalwijze?

Voor sommige gebruikers levert het mogelijk bezwaren op een betaald abonnement via Google Play te gebruiken. Daarom denken wij aan een alternatieve betaalwijze. Door een aanvraag en betaling aan PayZo kan een registratiecode voor uw bedrijf worden ontvangen.

Deze registratiecode voert u vervolgens in in de PayZo-app. U kunt vervolgens gebruik maken van alle functies, die ook bij een abonnement beschikbaar zijn.

Wij denken aan een eenmalige registratie en betaling, waarmee u altijd de laatste PayZo-versie kunt gebruiken zolang als u wilt.

Als dit voor uw situatie een aantrekkelijke betaalwijze is, vernemen wij dit graag. Stuur dan een e-mailtje naar info@payzo.nl of gebruik ons contactformulier.

Heeft u nog wensen?

Inmiddels wordt onze laatste versie van de PayZo-app al weer enige tijd gebruikt door onze gebruikers. Wij zijn daarom benieuwd welke wensen leven bij onze gebruikers. Stuur daarvoor een mail naar info@payzo.nl of vul ons contactformulier in. Wie weet kunnen wij uw wens ook dan uitvoeren!